قیمت باغچه و باغ ویلا در شهریار
فرودگاه مشهد،فرودگاه مهرآباد،فرودگاه شیراز،فرودگاه تبریز
تاریخ : جمعه 17 آبان 1398
نویسنده : مدیر

قیمت باغچه و باغ ویلا در شهریار

یک قطعه باغچه به متراژ ۱۱۰۰ متر مربع  که در داخل آن ۵۰ متر مربع ویلا است. همچنین دارای آب، برق و تلفن در محدود شهریار می باشد.

این روزها این دسته از پیشنهاد ها که به فروش باغ یا زمین اطراف تهران اختصاص دارد با استقبال زیادی مواجه است. چون که با این خرید، خریداران هم صاحب یک دستگاه ویلا می شوند و هم از باغ میوه و یا درختان تزیینی می توانند بهرمند شوند.

آیا با اقتصادی که امروزه دچار آن هستیم این نوع خرید به صرفه می باشد؟

با زیاد شدن قیمت سوخت و ایجاد ترافیک روی هزینه مسافرت از تهران به شهرهای دیگر و همچنین شمال، بسیار تاثیر گذاشته است. با این اتفاق ها کسانی که متقاضی خانه باغ هستند باید تصمیم بگیرند که نوع مصرفی‌شان چیست؟

سکونت دائم برای بازنشستگان در املاک حومه می تواند بهترین پیشنهاد برایشان باشد. به خاطر قیمت مناسب ویلا در شهریار می تواند این امید را به بازنشستگان عزیز دهد که بهترین تصمیم را در این منطقه، می توانند بگیرند.

قیمت تعیین کننده باغ در شهریار بسته به عمر درخت

 

بیشتر فروشندگان اطراف تهران قیمت زمین را به صورت قواره‌ایی یا متری تعیین می کنند. درباره این موضوع یک مشاور املاک در شهریار گفته بود: در نحوه تعیین میزان قیمت ویلا در شهریار و یا قیمت باغ گزینه هایی همچون، نوع کاربری که دارد، تعداد، نوع و سن درختان بسیار تاثیرگذار می باشد.

به عنوان نمونه باغی که درختانش کمتر از یک سال سن داشته باشند از نظر قیمتی بسیار پایین‌تر نسبت به باغ در کردزار که درختانش سن حدود ۱۵ سال را دارند هستند. همچنین نوع درختی که باغ را پوشش داده نیز مهم می باشد، که می تواند تزیینی یا میوه باشد. می توان به صراحت گفت این‌ها عواملی است که باعث ارزش زمین می شوند.

همچنین ایشان در ادامه گفتند: که باغها به صورت قواره‌ایی فروخته می شوند و باغهایی که دارای متراژ پایین هستند  از قیمت گذاری بهتری نسبت به متراژهای بزرگ برخوردارند. چون هرکسی نمی تواند متراژ بالا خریداری کند و توان بیشتر مردم برای خرید باغ های کوچک نسبتٱ بالاتر است و قطعه های کوچک تر به راحتی فروش می روند. به همین خاطر است که قیمت این دسته از باغ کردزار با باغ های متراژ کوچک ارزان‌تر است.

همچنین بیان کردند که: با بیشتر شدن آلودگی هوا اخیرا بیشتر ساکنان تهران به خرید باغ در شهریار روی آورده اند و مراجعه کنندگان بیشتر از قبل شده اند.

این مشاور املاک اذعان داشت که، نسبت به ۲سال گذشته قیمت هر متر مربع از باغ های فروشی که پر رونق بود، امروزه روند رو به کاهشی پیدا کرده است.

یکی از فعالان بازار در کرج که در حوالی زعفرانیه بود گفت: باغ یا زمینهایی که دارای متراژ بالا حدود۱۰۰۰ متر هستند معمولٱ به صورت قواره ایی در بازار به فروش می رسند و برای این دسته مالکان از نظر، خیابان اصلی یا فرعی، کوچه، شمالی یا جنوبی و نوع امکانات، قیمت ویلا در شهریار را تعیین می کنند.

مشاور املاک فدک

قابل به ذکر است که مدیر املاک فدک نیز درباره وضعیت قیمت های پیشنهادی که در شهریار است بیان کردند: نرخ هایی که پیشنهاد داده می شود نسبت به یک سال گذشته حدود۱۰ تا ۲۰ درصد کاهش پیدا کرده است.

ایشان همچنین، در مورد رابطه آلودگی هوا با قیمت، اضهار داشتند که: از یک طرف این آلودگی باعث تشویق ساکنان شهرهای بزرگ می شود و از طرفی هم بحث هدفمندی باعث شده که مردم به خاطر هزینه حمل و نقل از تصمیم خرید خود عقب نشینی کنند.




|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید